piątek, 3 stycznia 2014

No to zaczynamy :) - DrSlym z czym to się je?

No to zaczynamy :) - DrSlym z czym to się je?









Pod tym adresem znajdziecie wszystkie informację dotyczące preparatu, nie widzę sensu kopiowania ich do siebie :)

Pierwsze wrażenia? - oczywiście są!

Zapach – przyjemny – jakby jabłko, wiśnia, aronia?
Nie wiem :) Słaba jestem w rozpoznawaniu nut zapachowych !

Konsystencja – gęste! Jak syropek.

Kolor – całe szczęście w odcieniu naturalnym –trochę jak sok z wiśni – całe szczęście bo nienawidzę jeść/pić produktów w kolorach nienaturalnych :)

Smak – hmmmm... jak dla mnie pozostawia wiele do życzenia, aczkolwiek piję go z przyjemnością... nie wiem dlaczego przypomina mi smak z dzieciństwa. Jakby vibovit, albo jakieś inne żelki z witaminami z lat 90 ?.. Sama nie wiem :) No i wapienko.. zdecydowanie je czuć, zwłaszcza na dnie szklanki.

Na butelce napisano „ stosuj jako substytut posiłku, w ramach planu dietetycznego” dlatego też postanowiłam dla wypróbowania wypić jedną porcję czyli 35ml na 0,5 l wody kiedy dopadł mnie między-posiłkowy głód.. i co? I faktycznie nie jestem głodna :) -DZIWNE! Ale taka jest prawda, nie wydaje mi się żeby było to placebo bo nie ukrywam, że do nowych specyfików wspomagających odchudzanie podchodzę z dystansem.. a tutaj taka niespodzianka :) - MIŁO!

W takim razie od jutra zaczynam test :) Mój plan będzie zakładał 3-4 posiłki, wiem że lepiej jeść 5 mniejszych ale podchodziłam do tej metody stoooo razy i po prostu nie mogę :) Więc 3-4 posiłki, w zależności od dnia 1 lub 2 posiłki zastąpię DrSlymem :)


Wcześniej pisałam o próbkach, które otrzymałam :) Nadal są do rozdania – info pod linkiem wyżej.
Proszę nie przerażać się regulaminem, nigdzie nie jest napisane, że zgłoszenia nie mogą być z tzw. 'przymrużeniem oka'..

DrSlym test

opinia

jak stosować

co to jest

DrSlym





3 komentarze:

  1. interesujący blog ;) dodaje do obserwowanych i życzę powodzonka ;*

    zapraszam do mnie ;)
    http://diamond-life-healthly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? Jakiś chemiczny koktajl ZAMIAST posiłku? Do tej pory myślałam, że masz bardziej zdroworozsądkowe podejście do odchudzania. No ale jak darmo dają, czemu by nie brać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Opis diet cud, bardziej i mniej skutecznych suplementów" tak zapisałam w opisie bloga :) Jest okazja wypróbować coś nowego.. dlaczego nie? :)

      Usuń

Nie linkuj proszę do swojego bloga :) Każdy zainteresowany i tak go znajdzie :)