niedziela, 29 grudnia 2013

Próbki :) - Jakby konkurs :D

Próbki :) - Jakby konkurs :D


Poświąteczne Dzień Dobry wszystkim!

http://jakschudlam50kg.blogspot.com/2013/12/ogoszenia-probki-do-rozdania.html

Pod tym linkiem pisałam, że otrzymam do przetestowania produkt wspomagający odchudzanie + kilka próbek.

Tak też się stało :) Do rozdania mam 5 buteleczek /150ml preparatu DrSlym – wszystkie niezbędne informacje na jego temat znajdziecie pod adresem drslym.pl :)

Jak zdobyć jedną z nich?

Wystarczy napisać do mnie wiadomość, a w jej treści przekonać mnie że to właśnie Ty powinnaś otrzymać bezpłatną próbkę. Są tylko dwa warunki – bo co to za niby konkurs bez mini regulaminu :)


  1. Być obserwatorem mojego bloga

  2. Polubić fanpage https://www.facebook.com/jakschudlam50kg

  3. Zamieścić pod treścią zgłoszenia zapis „ Zezwalam na publikację mojego zgłoszenia na blogu Odchudzanie - Czyli jak schudłam 50 kg”

  4. Zgłoszenia przyjmowane będą od 29.12.2013r. do 6.01.2014 r.

  5. Tylko jedno zgłoszenie na osobę.

  6. Wygrywające zgłoszenia będą publikowane od dnia 7.01.2014 do 11.01.2014, po jednym dziennie.

  7. Osoby, które zostaną wybrane do otrzymania próbki muszą skontaktować się ze mną do dnia 13.01.2014, jeżeli nie otrzymam do tego dnia wiadomości potwierdzającej chęć otrzymania buteleczki DrSlym oraz danych do przesyłki, wybiorę inne zgłoszenie.

  8. TO CHYBA NA TYLE :)

Mój mail : omisfito@gmail.com

Zapraszam wszystkich chętnych:)

Mój test rozpocznie się w pierwszym tygodniu stycznia – jak skończy się całe Sylwestrowe jedzenie – inaczej to bez sensu :) Będę starała się codziennie opisywać moje odczucia związane z przyjmowaniem DrSlym.



DrSlym 

na odchudzanie

darmowe próbki

test DrSlym


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie linkuj proszę do swojego bloga :) Każdy zainteresowany i tak go znajdzie :)