wtorek, 9 czerwca 2015

Kosmetycznie - czyli idealny podkład dla suchej cery

Witam wszystkich!

Dzisiaj trik kosmetyczny, który ułatwi życie ludzikom o suchej cerze.

Sucha cera potrafi być zmorą, jedyny podkład który dobrze wygląda na mojej buzi to sławny Bourjois Healthy Mix, który niestety średnio pasuje do mojego portfela. Cena w drogerii to ok 60 zł za 30 ml.

Któregoś pięknego dnia trafiłam na informację o triku dla suchej cery, wg niej wystarczyło zmieszać na dłoni podkład z olejem ze słodkich migdałów (ok 8zł za 50ml). Ta prosta metoda miała zapewnić zdrowy, promienny wygląd cery bez zaznaczonych skórek, czy wysuszonych placków i innych nieprzyjemności które pojawiają się na suchej buzi.

Zakupiłam więc olejek, który przyszedł do mnie wcześnie rano oczywiście postanowiłam od razu przetestować tę miksturę.

Dziewczyny! Rewelacja!

Obecnie moim ulubieńcem jest Bourjois 123 PERFECT, który kupuję taniej od znajomej, znajomej, znajomej:) Niestety, mimo satynowego wykończenia nadal podkreśla wszelkie niedoskonałości suchoskórych. Aby tego uniknąć wystarczy jedna kropla oleju na jedną pompkę podkładu i buzia wygląda cudownie, u mnie utrzymuje się pięknie przez dobre 8-10 godzin.

A jeżeli to nie zachęci Was do spróbowania, dodam że olej sam w sobie zmniejsza uczucie napięcia na twarzy i nawilża, dzięki czemu skóra po zmyciu makijażu jest miękka, a skórki są zredukowane.

Jeżeli macie naprawdę suchą cerę i żaden krem, baza, czy nawet olejowanie nie są w stanie Wam pomóc, a podkład na twarzy nadal wygląda fatalnie.. zdecydowanie polecam Wam ten sposób.



Miesza się bardzo łatwo, kolor nadal jest równomierny i ma takie krycie jakie gwarantuje nam producent podkładu.

A sam olejek pewno będzie idealnie współgrał z każdym podkładem o satynowym wykończeniu.





Olej ze słodkich migdałów – oczywiście zimnotłoczony doskonale wygładza i nawilża skórę. Przy regularnym stosowaniu daje rewelacyjne efekty.

Co zawiera ?

- kwas oleinowy
- kwas linolowy
- witaminy:  A, B1, B2, B6, D i E

 bourjois 123 PERFECT

olej ze słodkich migdałów

podkład dla cery suchej

podkład dla suchej skóry

Suche skórki na twarzy

kosmetyki

makijaż 

hack 

trik

makijażowy


właściwości oleju ze słodkich migdałów

co zawiera

jak stosować






2 komentarze:

  1. Jacie, to z pewnością coś dla mnie! Męczę się z suchą skórą na twarzy i cieszę się, że jest jakieś rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie linkuj proszę do swojego bloga :) Każdy zainteresowany i tak go znajdzie :)