czwartek, 16 stycznia 2014

4 i 5 piąta buteleczka DrSlym lecą do … :) + wrażenia dzień 13





Pierwsze i ostatnie zgłoszenie od mężczyzny :) Sama jestem ciekawa jak DrSlym działa na panów, dlatego 4 buteleczka leci do autora tego zgłoszenia :)

Cześć.
Od wielu miesięcy zmagam się z chronicznymi napadami obżarstwa, które przerodziły się w otyłość. Chętnie przetestowałbym ten specyfik na własnej skórze. To może być ciekawy test, bo jadam obiady o 22, co nie wpływa dobrze na mój organizm. Jestem ciekawy czy rzeczywiście popijanie tego płynu pomoże mi w moim kompulsywnym jedzeniu. „

A ostatnia 5 próbka trafia do autorki zgłoszenia poniżej. Bo czego więcej chcieć? Jest nastawienie pozytywne, jest plan diety – sukces murowany :) A odrobina 'wspomagacza' na początek przyda się każdemu :)

"Witaj! Właśnie rozpoczęłam swoją przygodę z odchudzaniem, mam przygotowany plan diety i masę pozytywnego nastawienia. Ale mam też jedną obawę, a mianowicie boję się, że stanę się ofiarą nagłych napadów głodu. Piszesz na blogu, że preparat faktycznie zmniejsza apetyt. Dlatego byłabym niezwykle wdzięczna gdybyś mogła udostępnić mi jego próbkę "


Wczoraj DrSlyma nie ruszyłam, ale przespałam cały dzień i zjadłam jedynie obiad o 18, czyli w zasadzie na kolację. Takie dni się zdarzają – zwłaszcza kobietom, więc nie ma co się nad tym rozczulać.

Dzisiaj śniadanie zjedzone i pierwsza szklaneczka poszła w ruch. Jak się czuję? Dobrze, pomijając fakt że DrSlym jest preparatem hamującym apetyt – i to skutecznym, co ułatwia odchudzanie – muszę przyznać, ze ogólnie poprawia samopoczucie. To taki lepszy Bodymax plus i to w płynie, a co za tym idzie jest łatwiej przyswajalny :)

Do smaku już się przyzwyczaiłam, a w sumie to nawet polubiłam :)

Czy coś schudłam czy nie? Ciężko mi teraz powiedzieć, bo oto nastały dni kiedy zapas całej wody na świecie zatrzymał się w moim organizmie i jak znam życie odejdzie za jakieś 4-5 dni – ach ta endometrioza :/ Ale na pewno sprawdzę to za kilka dni :)

Ku własnemu zaskoczeniu, jestem niezwykle pozytywnie nastawiona do tego 'soczku' :) Myślę, że gdybym miała dostęp do DrSlym w okresie kiedy osiągnęłam wagę maksymalną i zabierałam się za odchudzanie, o wiele łatwiej przeszłoby mi 'kurczenie żołądka'... bo nie ukrywajmy, witaminy i minerały zawarte w płynach przyswajają się błyskawicznie, a cała reszta (woda) przelatuje przez nas w kilka chwil.. Na pewno musiałabym wypijać go więcej niż teraz, ale to bez znaczenia bo spokojnie wystarczyłby mi na 2 tygodnie, a tyle czasu mniej więcej potrzeba na zmniejszenie żołądka i przyzwyczajenie do lżejszej diety :)


DrSlym opinie

efekty

działanie

skuteczny




2 komentarze:

  1. Ja też testowałam - mój apetyt nareszcie się zmniejszył :) Teraz dieta daje efekty. Muszę się jeszcze przekonać do ćwiczeń w zimę ;)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie wszystko zależy od odpowiedniej motywacji i wiedzy na temat odchudzania. Ja schudłam 10 kg w półtora miesiąca. Korzystam z tego poradnika, dzięki niemu wyglądam coraz lepiej

    http://goo.gl/Z4zMBu

    Życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Nie linkuj proszę do swojego bloga :) Każdy zainteresowany i tak go znajdzie :)