sobota, 11 stycznia 2014

3 buteleczka DrSlym leci do... :) + wrażenia dzień 8..

  Oto zgłoszenie następnej Pani, która otrzymuję próbkę DrSlym :)
To zgłoszenie, które w zasadzie jest apelem do nas wszystkich i rzeczywiście daje do myślenia. Badanie tarczycy często chodzi mi po głowie, a jednak nigdy nie mogę go zrobić „Bo coś tam”.. i podejrzewam, że nie dotyczy to tylko mnie.


"...Moja hostoria zaczyna sie jakies 4 lata temu kiedy to juz mialam dosyc swojego cielska i udalo mi sie zrzucic ponad 30 kg(103) uwazalam ,ze ja nigdy ,ze wszyscy inni ale ja nie dam rady 5 kg to bylo maksymalnie ile bym dala i wracalo ...a jednak...natomiast czar prysl banka mydlana pekłą...od paru dni wiem ,ze mam niedoczynnosc tarczycy za czym to idzie tyje:/ czyli ok 15 kg w przeciagu 5 miesiacy. mam bardzo slaby metabolizm bedac na warzywach kolejny dzien jest 0,5 kg wiecej. ale nie poddaje sie musi byc dobrze ;) Dlatego przestrzegam rowniez wszystkich do robienia badan TSH moze dziek iTwojemu blogowi bedzie wieksza swiadomosc u kobiet koszt badania to 18 zl ,tarczyca jest odpowiedzialna za nasz caly orgaznim nie bede sie rozpisywala ,kto bedzie chcial poczyta sobie o ich objawach.Stad tez moja prośba i pomysl na to cudo może taka kuracja pomoglaby mi zaczac walke z moim metabolizmem..."


A moje wrażenia? No cóż, jem zdecydowanie mniej.
 Przestawiłam się na zastępowanie nim 2 posiłków, które powinnam spożyć między 10 a 15.. wtedy sprawdza się u mnie najlepiej. Wydaje mi się, że będzie on  działał na każdego inaczej, po prostu trzeba spróbować i znaleźć sobie odpowiednie pory na jego picie.
 Po ośmiu dniach już wiem dokładnie co, jak i kiedy muszę przygotować sobie szklaneczkę, żeby nie zajrzeć do lodówki.. Chciałam tylko podkreślić, że nie należy zastępować nim wszystkich posiłków ( wiem, że są tak utalentowani ludzie - sama kiedyś bym to zrobiła), ale w planie 5 posiłków dziennie, u osoby takiej jak ja... która nie jest w stanie tyle zjeść.. DrSlym sprawdza się rewelacyjnie, posiłki jem 3 mniejsze, wypijam 2 szklanki i to w zupełności mi wystarcza :)

Z mojej butelki suplementu ubywa regularnie.. i nie skłamię jeżeli powiem, że robi mi się z tego powodu przykro :)

Zapraszam Panie które otrzymały próbeczki do komentowania, oraz opisywania swoich odczuć na maila :) Zrobimy małe zestawienie, które miejmy nadzieję pokaże jak działa DrSlym na więcej niż jedną osobę..

DrSlym test

próbki darmowe

suplement odchudzający

wspomagający odchudzanie


2 komentarze:

  1. Nie wiem, czy zastępowanie posiłków jakimś soczkiem to dobry pomysł. Po pierwsze - powinniśmy poznać potrzeby naszego organizmu i je wypełniać.
    Żeby schudnąć, trzeba jeść - najważniejsze: zdrowo! ja jem około 1700kcal dziennie i kolejne spodnie zjeżdżają mi z bioder.
    Zastępowanie posiłków jakimiś specyfikami może sprawić, że rozregulujesz swój metabolizm, a to prosta droga do problemów zdrowotnych oraz sylwetkowych. Nie tak łatwo naprawić te błędy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DrSlym to produkt kliniczny, zawiera 16 niezbędnych witamin i minerałów oraz naturalny prekursor-glicerol, niezbędny dla mózgu. DrSlym został opracowany w klinice Dr Lücka w Kolonii, w Niemczech przez zespół lekarzy pod kierownictwem prof. dr Dietera Essfelda – profesora na Niemieckim Uniwersytecie Sportowym w Kolonii, w Instytucie Fizjologii i Anatomii, oraz dyrektora departamentu Fizjologii Wysiłku Fizycznego przy wspołpracy z dr Stephanem Lückiem – niemieckim autorytetem w dziedzinie odżywiania. Zachęcam do zapoznania się z produktem przed wystawieniem opinii.

      Usuń

Nie linkuj proszę do swojego bloga :) Każdy zainteresowany i tak go znajdzie :)