poniedziałek, 30 września 2013

Tanie nie znaczy złe 2013 - II

Tanie nie znaczy złe 2013 - II - kosmetycznie


Od 2 dni walczę z przeziębieniem i jakoś mi nie wychodzi. W sobotę i niedzielę czułam się dziwnie osłabiona, ale nic nie wskazywało na chorobę, za to wczoraj zasypiałam już z bólem gardła i karku i pleców.. same wiecie jak wszystko boli przy chorobie..:/
Na ćwiczenia nie mam siły, całe szczęście apetyt też mam niewielki.. 

Ale jako że przyszła wreszcie moja paczka ze sklepu ezebra.pl – zdecydowanie polecam :)
Dzisiaj będzie kolejny wpis z kategorii kosmetycznie. Kupiłam kilka kosmetyków z NYC do przetestowania, czytałam o nich wiele dobrego, znalazłam też dużo pozytywów na YT, więc kupiłam.. bo są naprawdę tanie :) Nosiłam je 2 dni i chyba mogę wstępnie napisać jakie są i czy się trzymają.

Zaczynajmy :)

  1. Smooth Skin, Loose Face Powder Puder sypki 741A Transparentny – całe 10,99 zł
Matuje i spełnia swoje zadanie, czyli trzyma makijaż na miejscu. Na twarzy nie widać efektu maski z mąki ziemniaczanej, więc dla mnie jest gitara.

  1. Smooth Skin Liquid Concealer kolor: 786 Light – całe 3.75 zł ! - oczywiście tylko w tym sklepie, w innych jest za 10 :)
Dobrze kryje, jest go naprawdę sporo, ale nie polecam nakładania prosto z aplikatora.. bo jest go wtedy zdecydowanie za dużo.

  1. NYC Sun 2 Sun All- Over Bronzing Powder puder brązujący w kamieniu kolor: Bronze Gold – całe 7,90 zł
Bronzer jak bronzer, nie używam go dużo. Jestem słaba w mieszaniu kolorów, więc mozaiką brązującą nigdy nie umiałam się wykonturować, a po zwyczajnym brązowym bronzerze byłam koloru kupy :P Dlatego poszłam na łatwiznę i kupiłam ten produkt, bo tutaj muszę 'wymieszać' tylko dwa kolory i wyszło mi to na dobre :) Do tego nie jest mocno na pigmentowany, więc warty polecenia dla osób, które tak jak ja.. mają z bronzerami problem.

  1. Smooth Skin Pressed Face Powder   kolor: 701A Translucent – całe 8,90 zł
Tutaj jest dokładnie to samo co w punkcie pierwszym, tylko że ten kupiłam z myślą o wrzuceniu go do torebki.

    5.   High Definition Liquid Eyeliner  kolor: 898 Indigo Blue: ciemny niebieski – całę 1,94 zł

Eyeliner w pisaku, bardzo ładny niebieski kolorek. Odchodzę trochę od czarnego linera, mam dosyć duże oczy i właściwie nie mam potrzeby podkreślania ich kolorem czarnym. Za to lubię sobie czasami namaziać kreskę, więc od dwóch dni malują ją tym pisakiem, jest naprawdę precyzyjny, a biorąc pod uwagę 2 zł ceny .. jest dobry!

    6.   City Duet Eyeliner  kolor: 883 You've got the Power – całe 2,79 zł

Co tu dużo mówić, kredka dwustronna, czarno – niebieska, bardzo długa ok 19 cm, miękka, a kolorki maluje naprawdę intensywne.

Kupiłam też zestaw na 5 użyć - Revitale Płatki pod oczy z kolagenem, Q10 i kwasem hialuronowym przeciwzmarszczkowe. Całe 1,39 zł za płatki na jedno użycie. Nie wiem czy to działa, bo użyłam ich dopiero jeden raz, niezaprzeczalnie jednak.. jest to bardzo przyjemne :)



To będzie na tyle z moich zakupów kosmetycznych. A teraz wracam pod kołderkę bo jeszcze chwila i spadnę z krzesła :(


tanie nie znaczy złe 2013

wrzesień październik 2013

kosmetyki new york color





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie linkuj proszę do swojego bloga :) Każdy zainteresowany i tak go znajdzie :)