środa, 28 sierpnia 2013

Tanie nie znaczy złe – czyli kosmetycznie :)

 tanie nie znaczy złe


Nie pisałam o tym wcześniej, ale jestem wielką fanką kosmetyków, zarówno kolorowych jak i pielęgnacyjnych. Porządkowałam dzisiaj swoją 'kosmetyczkę' i znalazłam w niej wiele naprawdę dobrych i tanich produktów. W związku z tym, że youtubowy tag 'tanie nie znaczy złe' jest bardzo popularny i często pomocny :) Postanowiłam pokazać Wam kosmetyki, których ja używam z bardzo pozytywnym skutkiem, a które są w naprawdę TANIE!

Zacznę może od dłoni i paznokci.

Polecam wszystkim uwielbiającym kolorowe paznokcie, zajrzeć do pobliskiego Pepco. Można tam znaleźć lakiery NYC. Manhattan czy Sally Hansen, w bardzo przystępnej cenie (od 4-10zł).

Nie mam wprawdzie przy sobie aparatu – został u rodziców :) A z telefonu na pewno nie będzie widać kolorów.
Ale postaram się Wam przedstawić te lakiery, które kupiłam w pepco.

Z kolorem 115A z NYC bywa bardzo różnie, u mnie sprawdza się bardzo dobrze natomiast mojej koleżance straszliwie odbarwił płytkę.


Teraz będę mogła już dodać zdjęcia, niestety z telefonu, bo tak jak wspominałam aparat został u rodziców :) Proszę nie zwracać uwagi na ich jakość, jestem typem człowieka, któremu telefon ma służyć do dzwonienia i pisania sms.

Najtańsze i bardzo przyzwoite produkty z 'kolorówki' :

od góry:

  • essence eyeliner pen /czarny – 9,90zł – mój żelowy eyeliner i pędzel poszły w odstawkę :)
  • manhattan – double loop – z jednej strony mamy konturówkę, z drugiej błyszczyk – 4,90 zł
  • manhattan – go big! - cień w kredce/sztyfcie – 35W – 4,90 zł
  • maybelline – my pencil – kredka do oczu – 030 blue – 2,90 zł
  • manhattan – magic duo eyeshadow – 12N/710N Classic Marine – 4,90 zł
  • synergen(rossmann) - compact powder – 01 – 5,99 zł

po prawej:

  • wazelina kosmetyczna -1,49zł (idealna do ust, do brwi i rzęs ) - nie wiem co tutaj robi - to nie kolorówka :)
  • rival de loop(rossmann) - roll on pod oczy – korektor z kofeiną i wyciągiem z kasztanowca – ok 7zł
od lewej:

  • pomadka colour chick (pepco) – 101 – 4,99zł – nawilża i dosyć długo się utrzymuje.

    Najtańsze i skuteczne z pielęgnacji:

    od góry:

  • maść ochronna z wit. A – ok 3zł
  • rival de loop (rossmann) – krem pod oczy z Q10 i kolagenem – ok 7zł
  • rival de loop (rossmann) - serum pod oczy – Age Preformance – ok 7 zł
  • garnier – hydra adapt – dynamizujący krem/żel – 9 zł – mam go od niedawna więc nie wiem jak to będzie z nawilżaniem, ale ten krem na pewno budzi mnie rano :)
  • Fa Nutri Skin – antyperspirant w sztyfcie – ok 5zł – używam go od lat i nie zamienię na nic innego :) Pięknie pachnie i działa na mnie jak nic innego.

Po prawej mleczko do demakijażu z TESCO – ok 4 zł – All About Beauty – wiem, że mleczka są już ' niemodne' i na rynku jest mnóstwo lepszych kosmetyków. Sprawdziłam wiele płynów, olejków żeli, dla mnie to mleczko jest najlepsze i koniec :) Przede wszystkim dlatego, że nie szczypie i nie podrażnia skóry pod oczami – o ile, jak wiadomo, nie trę wacikiem jak szalona :D

Po lewej, każdy na pewno zna krem NIVEA soft, uniwersalny krem do wszystkiego, do rąk, stóp, ciała i twarzy. Taki podręczny agent na 2 dniowe wypady :) - 3,99zł


A do włosów, również od lat używam:

Odżywki i balsamu z firmy Joanna. Balsam jest nawilżająco regenerujący i pachnie przecudownie :) O ile ktoś, tak jak ja uwielbia zapach mleka z miodem. Odżywka ma za zadanie wzmacniać włosy, zawiera wyciągi ze skrzypu i rozmarynu. Oba produkty są w cenie ok 4,50 zł w rossmannie.

Niestety kosmetyki mają to do siebie, że na każdego - prawie każdego - działają inaczej, przedstawiłam Wam tylko te, które są "do 10 zł" i u mnie sprawdzają się rewelacyjnie. Nie mogę jednak zagwarantować, że komuś innemu nie zaszkodzą. Ale jeżeli nie macie problemów ze przetłuszczającymi się włosami i tłustą cerą, no i oczywiście nie macie czynnej egzemy lub innych chorób skóry, to zdecydowanie polecam :)

1 komentarz:

  1. Jak widać, nawet niewielkim kosztem można zadbać o siebie pod tym względem ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie linkuj proszę do swojego bloga :) Każdy zainteresowany i tak go znajdzie :)