piątek, 19 kwietnia 2013

bonus content I – Błonnik

Łupina babki jajowatej czyli błonnik



Jak pisałam wcześniej, kupiłam błonnik.

Pozwolę sobie naświetlić sprawę.
Czym jest błonnik i po co jest?


Błonnik to składniki pochodzenia roślinnego znajdujące się w żywności. Nie jest on trawiony w przewodzie pokarmowym naszego organizmu.
Zmniejsza ryzyko zachorowania na:
  • miażdżycę,
  • otyłość,
  • kamicę pęcherzyka żółciowego,
  • cukrzycę typu 2,
Poza tym obniża ryzyko zachorowania na niezakaźne choroby jelita grubego.
Według badań osoby dorosłe powinny spożywać od 20 do 35 gramów błonnika dziennie w zależności od ilości przyjmowanych kalorii.

Wszystkie informacje na jego temat można znaleźć na stronie http://www.blonnik.info.pl/ .

Zaczęłam 'jeść' błonnik. Obrzydlistwo! Niedobre to i ciężko to przełknąć, zatyka gardło i przykleja się do zębów. Niby można to jeść z jogurtami, czy rozrabiać w wodzie, ale wtedy jest jeszcze gorzej.

Zjadłam jedną łyżeczkę i popiłam 0,5 litra wody – po przyjęciu błonnika trzeba wypić sporo wody, ponieważ bez niej staje się on wręcz niebezpieczny dla przewodu pokarmowego. Byłam naprawdę zaskoczona , zaskoczona pozytywnie! Już po 5 minutach czułam, że mój żołądek jest pełny. Później doczytałam, że działaniu błonnika sprzyja wypijanie z samego rana ( przed kawą, herbatą, papierosem – jakkolwiek zaczynacie swój dzień) dużej ilości wody, 1-2 litrów. Zaczęłam żyć zgodnie z tą wskazówką i naprawdę warto było! :) Kupiłam błonnik z nadzieją, że będę chodziła syta, tymczasem okazało się, że to nie jest jedyna jego właściwość. Przy jedzeniu 1 łyżeczki pół godziny przed posiłkiem, ogranicza on wchłanianie tłuszczy, daje uczucie pełności więc je się zdecydowanie mniej i wpływa bardzo korzystnie na wypróżnianie, polecam spróbować sami zobaczycie :)

Od kiedy kupiłam pierwsze jego opakowanie, minęło 6 lat i stosuję go do dzisiaj :) Jest niedrogi, skuteczny i nie zawiera żadnych zbędnych dodatków, za które trzeba płacić majątek..

Odchudzanie

Jak schudnąć

Jak schudłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie linkuj proszę do swojego bloga :) Każdy zainteresowany i tak go znajdzie :)